Shop Mobile More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
January 2, 2006
Image Size
23.6 KB
Resolution
400×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
316
Favourites
6 (who?)
Comments
22
Downloads
126
×
This took ages to do (which I wish I didn't)
lemme know what you think!
Add a Comment:
 
:iconshadwsofarchonia:
ShadwsofArchonia Featured By Owner Sep 10, 2006   Interface Designer
Great animation, of the most useless gun in the entire game.
Reply
:icongrid-gunner:
grid-gunner Featured By Owner Mar 23, 2006
wow. ahaha. thats neat! man i wish i had patience to do animation. you are really good for your age level.
Reply
:iconthecomet:
TheComet Featured By Owner Mar 23, 2006
lol I need more patience, I jump from projects WAY too much....XD
thx for the comment,take a peek at The TX4 Project beta in my gallery, that's my proudest flashwork atm
Reply
:icongrid-gunner:
grid-gunner Featured By Owner Mar 23, 2006
which one is it? you have quite alot of material XD
Reply
:iconthecomet:
TheComet Featured By Owner Mar 23, 2006
[link]

give it a shot! :D
Reply
:iconsentientfrog:
sentientfrog Featured By Owner Feb 25, 2006
ERK! you got me pardner! <<dies>>
Reply
:iconredheadwolf:
RedHeadWolf Featured By Owner Feb 23, 2006  Student Digital Artist
:rofl: That's funny. (Duh) That's cool, what program do you need to do stuff like that?
Reply
:iconthecomet:
TheComet Featured By Owner Feb 23, 2006
I personally use Macromedia Flash MX 6 (freakishly old version XD) to draw and animate the chief with :D
[link]
Reply
:iconredheadwolf:
RedHeadWolf Featured By Owner Feb 23, 2006  Student Digital Artist
Thanks!
Reply
:iconsimon-hackmaster:
Simon-HackMaster Featured By Owner Jan 5, 2006
Pretty cool, I don't really see why that would take ages to do though. Not that i'm down-grading it or anything, it's a cool animation! I just fail to see why it would take so long...
Reply
:iconthecomet:
TheComet Featured By Owner Jan 6, 2006
Lots of shells XD
and I did this at a high framerate...so alot of frames O.o
Reply
:iconsimon-hackmaster:
Simon-HackMaster Featured By Owner Jan 7, 2006
yea, I guess that would take awhile
Reply
:iconnaota4321:
Naota4321 Featured By Owner Jan 4, 2006   Writer
pretty good
Reply
:iconstout936:
stout936 Featured By Owner Jan 3, 2006  Student Traditional Artist
nice, very smooth and well made :#1:
Reply
:iconenixcloud1:
EnixCloud1 Featured By Owner Jan 3, 2006
Flash is cool!!!! If you only could add something for it to shot at.
Reply
:iconthecomet:
TheComet Featured By Owner Jan 3, 2006
I might do that sometime, maybe draw up a few Elites being shot up in the background or something
Reply
:icondark-in-bach:
dark-in-bach Featured By Owner Jan 3, 2006
YAY ... :D thats a nice one, love the look..
Reply
:iconishdakitty:
Ishdakitty Featured By Owner Jan 2, 2006
So cool! :)
Reply
:iconredvisor1:
RedVisor1 Featured By Owner Jan 2, 2006
Nice smooth animation.. i like it and the sound effects
Reply
:iconthecomet:
TheComet Featured By Owner Jan 2, 2006
thx, no idea where the sfx came from originally tho
Reply
:iconredvisor1:
RedVisor1 Featured By Owner Jan 2, 2006
.... jeje talking about sound effects... like how would you normally input sFx which isnt the defalut ones or whatnot.. are there likes websites actually about indidvual sfx for every occasion :confused:
Reply
:iconthecomet:
TheComet Featured By Owner Jan 3, 2006
the sfx? You can just do a file->import to library, then window->library and just drag and drop.
To get the sfx you need, you kinda have to dig them up. The sfx in this I got from places I play at on Continuum, and god knows where the sfx came from originally XD
Reply
Add a Comment: